Matnasjonen Norge
Matnasjonen Norge er nå etablert som en politisk ramme for næringsutvikling og verdiskaping med utgangspunkt i sunn og trygg norsk mat. De tre matministrene – landbruks- og matministeren, helse- og omsorgsministeren og fiskeri- og sjømatministeren har tatt særskilt eierskap til saken. Det er gir matnasjonen Norge en tydelig og god forankring.

Handlingsplakat for matnasjonen Norge
Visjonen om matnasjonen Norge må følges av konkret handling for å bli realisert. Regjeringen har bestemt at det, som ledd i oppfølgingen, vil bli utformet en handlingsplakat for matnasjonen Norge.

Historien om norsk mat
I reiselivsstrategien – "Opplevingar for ein kvar smak" har regjeringen forpliktet seg til å skrive hovedhistorien om norsk mat.
Aktuelt nå

Regjeringen lager strategi for å bygge Matnasjonen Norge
20.01.2020: Regjeringen skal utforme en felles strategi for å konkretisere og videreutvikle Norge som en matnasjon. Strategien som ledes av landbruks- og matministeren, fiskeri- og sjømatministeren og eldre- og folkehelseministeren og skal legges frem våren 2020.

Rekruttering til matfagene er avgjørende for å bygge Matnasjonen Norge
16.01.2020: Matnasjonen Norge - regjeringen med egen strategi. Rekrutteringen til matfagene svikter- jakt på fremtidige løsninger. Gode nettverk - en forutsetning for å lykkes som lokalmatprodusent.
Siste nytt
- Fylkesnytt fra Innlandet 3/2020 Nyhet 16.12.2020
- Torill Renaa tildelt Ingrid Espelid Hovigs Matkulturpris 2020 Nyhet 08.12.2020
- Omsatte lokalmat og drikke for 12 milliarder Nyhet 30.11.2020
- Hilsen fra landbruks- og matminister Olaug Bollestad: Truls Svendsen og Eyvind Hellstrøm – på jakt etter gode matopplevelser i Norge Nyhet 24.11.2020
- Digitalt konsultasjonsmøte med KS Nyhet 17.11.2020
- Pressemeldingen er oppdatert 17.11.2020: Gir 350 millioner til store publikumsåpne arrangementer Pressemelding 10.11.2020
- Norges 40 beste mat- og drikkeprodukter er kåret Nyhet 22.09.2020
Strategi for reiseliv basert på landbruket og reindrifta sine ressursar
Opplevingar for ein kvar smak
19.01.2017: Utgangspunktet for denne strategien er eit behov for å målrette regjeringa sin politikk for reiselivet basert på ressursane frå landbruket og reindrifta. Regjeringa si politiske plattform, Sundvolden-erklæringa dannar grunnlaget for politikkutforminga.
Meld. St. 31 (2014–2015)
Garden som ressurs – marknaden som mål — Vekst og gründerskap innan landbruksbaserte næringar
05.06.2015: Meldinga omhandlar politikken for landbruksbasert næringsutvikling utanom tradisjonelt jord- og skogbruk. Meldinga drøftar både utviklingstrekk, utfordringar og potensial for vidare vekst og utvikling. Områda lokalmat og drikke, landbruksbasert reiseliv, Inn på tunet, bioenergi og juletreproduksjon blir særskilt drøfta i meldinga.