Statssekretær Ingebrigtsen deltok på by:Larm-debatt
Historisk arkiv
Publisert under: Regjeringen Stoltenberg II
Utgiver: Kultur- og kirkedepartementet
Nyhet | Dato: 22.02.2008
Statssekretær Halvard Ingebrigtsen deltok på debatt om øvingslokaler på by:Larms arrangement i går 21. februar. Det ble et spennende møte som tok for seg behovet for kunnskap og kompetanse i forhold til å bygge øvingslokaler.
Det ble et spennende møte som tok for seg behovet for kunnskap og kompetanse i forhold til å bygge øvingslokaler. Den statlige og kommunale støtten til musikkbygg har økt kraftig de siste åra, men det finnes få retningslinjer for slike bygg. Ingebrigtsen inviterte til dialog for å se på mulighetene for å lage et nasjonalt kompetansemiljø.
Foto: Statssekretær Halvard Ingebrigtsen i by:Larms paneldebatt om øvingslokaler, Ann Iren Ødeby/Norsk musikkråd
Foto: Øvebinge, Ann Iren Ødeby/Norsk musikkråd